Charakteristika
Domnívají se, že vlastnictví psa je vstupenkou do lepší společnosti. Pes slouží jako módní doplněk. Stejně jako za sebe, jsou ochotni utratit majlant i za módní doplňky pro svého psa.
Poznávací znamení
Pes: Lokny, natáčky, vždy perfektně upravený. Pro krásu se musí trpět, takže když je venku ošklivo, chodí na záchod na plenu v koutě předsíně a páníček si mezitím listuje módními časopisy. Když se konečně jde ven, pes se převážně nosí v tašce – ven kouká jen hlava s trendy mašličkou na čupřině.

Páníček: Boty na podpatcích vyšších než samotný pes. Minisukně a sluneční brýle za každého ročního období. Není neobvyklá anorexie či bulimie. Nechávají za sebou i několikaminutový parfémový odér, který je nevyvětratelný a nepřehlušitelný. Pes má samozřejmě svůj značkový parfém a koupe se denně, aby po psovsku nezapáchal.
Životní krédo / Světonázor / Projev
„Potíme se jen v soláriu. A psi taky.“
„Venčím jen tam, kde je fotogenické pozadí.“
„Náš obojek má větší cenu než tvoje bunda.“
„Každý den je přehlídka. I když jen na chodníku.“
„Fashion first. A pak teprve granule.“
Co jejich pes umí
Vydrží hodiny v tašce v zakouřené kavárně, kde panička tráví většinu času klábosením o posledních trendech ve střihu a manikúře psů.

Charakteristické rasy
Převažují čivavy a yorkšírští teriéři. Samozřejmostí je dlouhý průkaz původu psa.
Oblíbená jména
Převažují jména aristokratická – např. Terezie, Wolfgang, Karl. V těsném závěsu jsou jména známých celebrit: Paris, Arnold, Sylvester, nebo třeba Marilyn. A když psa představují známým, řeknou celé jeho jméno včetně názvu chovatelské stanice a neopomenou uvést všechny tituly, které získal – nebo by získal, kdyby rozhodčí nebyl hlupák, který nedokáže poznat kvalitu jejich jedince!
Referenční skupiny
Lidé otírající se o showbyznys – modelky, modelové, stylistky, stylisté, kadeřnice, kadeřníci, nebo ti, co touží stát se modelkami. A když to nejde, udělají modela aspoň ze svého psa.
Závěr
A tak den co den kráčí (nebo spíš kluše v tašce) po boku svých páníčků čtyřnozí ambasadoři stylu a luxusu. Možná toho moc nenaběhají, zato zanechají dojem – a ideálně i stopu na Instagramu. Protože v jejich světě neplatí „čistota – půl zdraví“, ale spíš „styl – celý život“. A co na tom, že místo hračky aportují nejnovější katalog z módního domu? Hlavně, že jim to sluší.